Rekordowy wynik "Interwencji", bardzo dobry "Wydarzeń 15:50"

Polska

Środowe wydanie magazynu "Interwencja", emitowane w Telewizji Polsat o godzinie 16:15, obejrzano przez prawie 1,3 mln widzów i uzyskało prawie 18 proc. udziałów w grupie wszystkich badanych oraz prawie 25 proc. w grupie komercyjnej. To najlepsze wyniki "Interwencji" w 2019 r. Rekordowe udziały w grupie wiekowej 16-49, bo aż 26,6 proc. uzyskało również popołudniowe wydanie "Wydarzeń".

Magazyn "Interwencja" prowadzony w środę, 17 lipca przez Michała Stelę, śledziło na antenie Telewizji Polsat średnio prawie 1,3 miliona widzów, co przełożyło się na rekordowe udziały – prawie 17,9 proc. w grupie wszystkich badanych oraz 24,7 proc. w grupie komercyjnej. W obu grupach audytoryjnych "Interwencja" była numerem 1 w trakcie emisji.

 

Uwagę widzów przykuły dwa reportaże.

 

   

 

  • Problem 80-letniej Aliny Raczyńskiej z Łowicza, której odebrano 2/3 działki pod budowę drogi. Prace ruszyły, choć nie wyceniono nawet odebranego gruntu. Seniorka żyje w hałasie, pośród kurzu. Później zmieni się on w szum aut i smród spalin.

  

 

 

"Wydarzenia 15:50", prowadzone w środę przez Magdalenę Kaliniak, obejrzało łącznie na antenie Polsatu i Polsatu News średnio prawie 1,5 miliona widzów, co przełożyło się na rekordowe 26,6 proc. udziałów w grupie 16-49. W grupie wszystkich badanych popołudniowe wydanie "Wydarzeń" uzyskało udziały na poziomie 21,9 proc.

 

W programie m.in. przedstawiono sylwetkę nowej szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen, przekazano najnowsze doniesienia z poszukiwań 5-letniego Dawida Żukowskiego, a także informowano o tragicznym wypadku na Lubelszczyźnie, w którym zginęła 14-letnia dziewczyna. Auto prowadził jej rówieśnik. W środku był też 13- i 14-latek.

 

  

 

Rekordowy wynik "Wydarzeń 18:50" w 2019 r. 

 

Niedawno sukces odniosły również główne informacje Polsatu. "Wydarzenia" emitowane w poniedziałek, 15 lipca na antenie Polsatu i Polsatu News o godzinie 18:50 były najchętniej oglądanym wydaniem serwisu informacyjnego od początku roku

 

Śledziło je łącznie ponad 2 miliony widzów, co przełożyło się 27 proc. udziałów wśród wszystkich badanych oraz prawie 27 proc. udziałów w grupie komercyjnej.

 

Jeszcze wyższe udziały, bo aż 31,3 proc., "Wydarzenia" uzyskały wśród mężczyzn w grupie wiekowej 16-49.

ml/ Telewizja Polsat
Czytaj więcej

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi newsami?

Jesteśmy w aplikacji na Twój telefon. Sprawdź nas!

Przeczytaj koniecznie