"Dopłata za bachora" w hotelu w Karpaczu. Taki paragon dostała jedna z klientek

Biznes
"Dopłata za bachora" w hotelu w Karpaczu. Taki paragon dostała jedna z klientek
Pixabay.com

Przebywająca w pięciogwiazdkowym hotelu klientka opublikowała na Facebooku zdjęcie otrzymanego rachunku. Dopłata ukryta za niecodziennym hasłem wyniosła 165 złotych. Ośrodek przeprasza i zapowiada wyciągnięcie konsekwencji wobec winnych pracowników.

"Paragon za pobyt córki. Brak mi słów" - takim komentarzem zostało opatrzone opublikowane na profilu kobiety zdjęcie. Widnieje na nim paragon z nazwą usługodawcy oraz hasłem "usługa hotelowa, dopłata za bachora".

 

Kilkaset komentarzy pod rachunkiem

 

 

Rachunek z taką nazwą usługi wzburzył internautów, którzy żywo komentowali sytuację pod wpisem na ten temat.

 

"Przypominam, że każdy z nas był kiedyś dzieckiem. Druga sprawa to już brak szacunku do płatnika. Dzieci są różne, ale szacunek należy się każdemu gościowi. Czy osobie dorosłej, która zasyfi pokój należałoby wystawić rachunek z tytułem „opłata za pobyt chama”? Nie wydaje mi się" - pisze jedna z internautek.

 

Nie wszystkie osoby jednoznacznie negowały postawę wystawiającego rachunek.

 

"Kwota za niska. Przynajmniej 5 razy większa" - brzmi jeden z komentarzy.

 

Incydent "niestosowny", "nie licuje"

 

Hotel opublikował pod wpisem Pani Agnieszki przeprosiny.

 

"Wydruk to wynik niefrasobliwego i nietaktownego komentarza jednego z naszych pracowników i wypadek poniżej wszelkiej krytyki, który absolutnie nie powinien mieć miejsca" - głosi komunikat.

 

"Dzieci to nasi goście VIP, dlatego zależy nam, by czuły się u nas jak najlepiej - potwierdzają to liczne pozytywne opinie i wysokie noty wystawiane przez naszych gości po pobycie" - czytamy.

 

Pracodawca zapowiedział wyciągnięcie konsekwencji zapewniając, że "niestosowny komentarz, który pojawił się na wydruku w najmniejszym stopniu nie licuje z polityką i ofertą" hotelu. 

 

"W stosunku do autora wyciągniemy stosowne konsekwencje, aby taki incydent nie miał szans ponownie się wydarzyć" - napisano w oświadczeniu.

 

Hotel na facebookowym profilu dodał, że zorganizuje dla personelu szkolenie skupiające się na obsłudze klientów z dziećmi.

 

ac/hlk/ gazeta.pl, polsatnews.pl
Czytaj więcej

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi newsami?

Jesteśmy w aplikacji na Twój telefon. Sprawdź nas!

Komentarze

Przeczytaj koniecznie