Awaria PKO BP. Problemy z bankowością elektroniczną

Biznes
Awaria PKO BP. Problemy z bankowością elektroniczną
Wiki Commons/MOs810/CC BY-SA 3.0

Z powodów technicznych dostęp do serwisu iPKO, Inteligo i aplikacji IKO jest utrudniony - poinformował w piątek na twitterze PKO BP.

"Pracujemy nad przywróceniem pełnego dostępu do serwisów. Przepraszamy za kłopoty" - dodał bank.

 

W biurze prasowym PKO BP poinformowano, że dostęp do wszystkich innych usług odbywa się bez zakłóceń, działają też karty płatnicze i bankomaty.

 

IKO to aplikacja mobilna PKO BP, dostępna na telefony z systemami Android, iOS i Windows Phone, działająca od 2013 roku. W lecie przedstawiciele banku informowali, że w IKO notowanych jest 7 milionów transakcji każdego miesiąca. Serwis iPKO to serwis transakcyjny.

bas/ PAP

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi newsami?

Jesteśmy w aplikacji na Twój telefon. Sprawdź nas!

Komentarze