W stroju kąpielowym przerwała finał Ligi Mistrzów. Jej reklamę wyceniono na 4 mln dolarów

Biznes
W stroju kąpielowym przerwała finał Ligi Mistrzów. Jej reklamę wyceniono na 4 mln dolarów
Instagram/ kisneysueofficial

Amerykańska modelka, która w skąpym stroju kąpielowym z napisem "Vitaly Uncensored" (Vitaly Bez Cenzury - red.) wbiegła na boisko podczas finału Ligi Mistrzów w ciągu kilku godzin zyskała ponad 2,2 mln obserwujących na Instagramie. I choć ostatecznie administrator usunął konto, to rozgłos pozostał.

Kinsey Wolansky wbiegła na murawę w 18 minucie spotkania Liverpool - Tottenham na stadionie Wanda Metropolitano w Madrycie. Miała na sobie strój kąpielowy z nazwą kanału na platformie YouTube.com, który prowadzi ze swoim chłopakiem Vitalijem Zdorovezkim. Para umieszcza tam przygotowane przez siebie treści dla dorosłych.

 

 

"Zanim modelka wbiegła na boisko, jej profil na Instagramie, o nazwie kinsey_sue, miał ok. 230 tys obserwujących. W ciągu kilkunastu godzin ich liczba wzrosła do 2,5 mln" - podały wirtualnemedia.pl.

 

W niedzielę po południu zagraniczne serwisy poinformowały z kolei, że konto Kinsey Wolanski na Instagramie zostało usunięte.

 

Kobieta zaczęła więc publikować treści na Twitterze, nadal promując siebie i kanał partnera.

 

 

"Patomarketing"

 

Do wyczynu modelki odniósł się na Twitterze Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. Napisał, że Kisney Wolanski stworzyła nowy trend w sporcie.

 

"Obawiam się, że Kinsey Wolanski otworzyła nową erę, albo co najmniej nowa falę #patomarketingu w sporcie. Po jej wyczynie na #UCLFinal w ciągu pół doby jej konto na Instagramie powiększyło się o 1,5 mln osób, a kanał "Vitaly Uncensored" zarobił w I fazie min. 4 mln dolarów w AVE - skomentował Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. "To już nieaktualne. Właśnie pękło 2,5 mln" - dodał w kolejnym wpisie. 

 

AVE - to ekwiwalent reklamowy, wskaźnik wyrażający ilość pieniędzy, jaką należałoby wydać na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą.  Jest stosowany jako indeks oceny efektywności działań PR.

 

  

las/ml/ Wirtualne Media, polsatnews.pl

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi newsami?

Jesteśmy w aplikacji na Twój telefon. Sprawdź nas!

Komentarze