W stroju kąpielowym przerwała finał Ligi Mistrzów. Jej reklamę wyceniono na 4 mln dolarów
Amerykańska modelka, która w skąpym stroju kąpielowym z napisem "Vitaly Uncensored" (Vitaly Bez Cenzury - red.) wbiegła na boisko podczas finału Ligi Mistrzów w ciągu kilku godzin zyskała ponad 2,2 mln obserwujących na Instagramie. I choć ostatecznie administrator usunął konto, to rozgłos pozostał.
Kinsey Wolansky wbiegła na murawę w 18 minucie spotkania Liverpool - Tottenham na stadionie Wanda Metropolitano w Madrycie. Miała na sobie strój kąpielowy z nazwą kanału na platformie YouTube.com, który prowadzi ze swoim chłopakiem Vitalijem Zdorovezkim. Para umieszcza tam przygotowane przez siebie treści dla dorosłych.
"Zanim modelka wbiegła na boisko, jej profil na Instagramie, o nazwie kinsey_sue, miał ok. 230 tys obserwujących. W ciągu kilkunastu godzin ich liczba wzrosła do 2,5 mln" - podały wirtualnemedia.pl.
W niedzielę po południu zagraniczne serwisy poinformowały z kolei, że konto Kinsey Wolanski na Instagramie zostało usunięte.
Kobieta zaczęła więc publikować treści na Twitterze, nadal promując siebie i kanał partnera.
Do things that scare you, go outside your comfort zone. I live for the moments that make my heart race ❤️
— Kinsey wolanski (@KinseyWolanski) 2 czerwca 2019
"Patomarketing"
Do wyczynu modelki odniósł się na Twitterze Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. Napisał, że Kisney Wolanski stworzyła nowy trend w sporcie.
"Obawiam się, że Kinsey Wolanski otworzyła nową erę, albo co najmniej nowa falę #patomarketingu w sporcie. Po jej wyczynie na #UCLFinal w ciągu pół doby jej konto na Instagramie powiększyło się o 1,5 mln osób, a kanał "Vitaly Uncensored" zarobił w I fazie min. 4 mln dolarów w AVE - skomentował Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. "To już nieaktualne. Właśnie pękło 2,5 mln" - dodał w kolejnym wpisie.
AVE - to ekwiwalent reklamowy, wskaźnik wyrażający ilość pieniędzy, jaką należałoby wydać na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą. Jest stosowany jako indeks oceny efektywności działań PR.
Obawiam się, że Kinsey Wolanski otworzyła nową erę, albo co najmniej nową falę #patomarketing'u w sporcie. Po jej wyczynie na #UCLFinal w ciągu pół doby jej konto na Instagramie powiększyło się o 1,5 mln osób a kanał „Vitaly Uncensored” zarobił w I fazie min. 4 mln USD w AVE. pic.twitter.com/1deztSGeTD
— Grzegorz Kita (@grzegorz_kita) 2 czerwca 2019
Czytaj więcej