W stroju kąpielowym przerwała finał Ligi Mistrzów. Jej reklamę wyceniono na 4 mln dolarów

Biznes

Amerykańska modelka, która w skąpym stroju kąpielowym z napisem "Vitaly Uncensored" (Vitaly Bez Cenzury - red.) wbiegła na boisko podczas finału Ligi Mistrzów w ciągu kilku godzin zyskała ponad 2,2 mln obserwujących na Instagramie. I choć ostatecznie administrator usunął konto, to rozgłos pozostał.

W stroju kąpielowym przerwała finał Ligi Mistrzów. Jej reklamę wyceniono na 4 mln dolarów
Instagram/ kisneysueofficial
Zobacz więcej

Kinsey Wolansky wbiegła na murawę w 18 minucie spotkania Liverpool - Tottenham na stadionie Wanda Metropolitano w Madrycie. Miała na sobie strój kąpielowy z nazwą kanału na platformie YouTube.com, który prowadzi ze swoim chłopakiem Vitalijem Zdorovezkim. Para umieszcza tam przygotowane przez siebie treści dla dorosłych.

 

 

"Zanim modelka wbiegła na boisko, jej profil na Instagramie, o nazwie kinsey_sue, miał ok. 230 tys obserwujących. W ciągu kilkunastu godzin ich liczba wzrosła do 2,5 mln" - podały wirtualnemedia.pl.

 

W niedzielę po południu zagraniczne serwisy poinformowały z kolei, że konto Kinsey Wolanski na Instagramie zostało usunięte.

 

Kobieta zaczęła więc publikować treści na Twitterze, nadal promując siebie i kanał partnera.

 

 

"Patomarketing"

 

Do wyczynu modelki odniósł się na Twitterze Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. Napisał, że Kisney Wolanski stworzyła nowy trend w sporcie.

 

"Obawiam się, że Kinsey Wolanski otworzyła nową erę, albo co najmniej nowa falę #patomarketingu w sporcie. Po jej wyczynie na #UCLFinal w ciągu pół doby jej konto na Instagramie powiększyło się o 1,5 mln osób, a kanał "Vitaly Uncensored" zarobił w I fazie min. 4 mln dolarów w AVE - skomentował Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. "To już nieaktualne. Właśnie pękło 2,5 mln" - dodał w kolejnym wpisie. 

 

AVE - to ekwiwalent reklamowy, wskaźnik wyrażający ilość pieniędzy, jaką należałoby wydać na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą.  Jest stosowany jako indeks oceny efektywności działań PR.

 

  

 

Widziałeś coś ważnego? Przyślij zdjęcie, film lub napisz, co się stało. Skorzystaj z naszej Wrzutni

las/ml/ Wirtualne Media, polsatnews.pl
Czytaj więcej

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi newsami?

Jesteśmy w aplikacji na Twój telefon. Sprawdź nas!

Przeczytaj koniecznie