Według Żaryna, Agencja Wywiadu dołącza kampanią do grona najlepszych służb wywiadowczych, które komunikują się ze społeczeństwem przy wykorzystaniu nowoczesnych środków przekazu.

 

- AW zdecydowała się na odważną formułę budowania wizerunku i prestiżu instytucji. Jej kampania promocyjna jest nowatorska, odważna, elegancka i efektowna - powiedział Żaryn, oceniając przygotowane działania wizerunkowe.

 

Wcześniej uruchomiono również stronę internetową (aw.gov.pl).

 

"Efektywność działań służb doceniają Polacy"

 

Rzecznik powiedział, że działania Agencji Wywiadu to jeden z elementów polityki zarządzania służbami specjalnymi, które wprowadza minister koordynator Mariusz Kamiński. - Nowa strona internetowa AW, nowatorska kampania to przemyślana polityka, która przybliży Polakom znaczenie Agencji i jej rolę w naszej Ojczyźnie - ocenił Żaryn.

 

Zdaniem rzecznika służby specjalne w ostatnich dwu latach stały się w większym stopniu otwarte na opinię publiczną, a ich przekaz do społeczeństwa jest jasny i spójny; są one modernizowane, ich działania usprawniane, a efektywność działań doceniają Polacy.

 

W sumie w internecie dostępne będą trzy filmy promocyjne.

 

- Zaznaczył, że promocja AW, to pierwsza z serii kampanii informacyjnych dotyczących polskich służb specjalnych. Takie działania w sieci i mediach społecznościowych podejmują służby m.in. Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii czy Izraela - zaznaczył.

 

Niższy budżet Agencji

 

W czwartek Sejm uchwalił budżet. Jak się okazało, Agencja Wywiadu jest jedyną służbą specjalną, na którą zmniejszono nakłady. W 2018 r. otrzyma ona ponad 188,5 mln zł, czyli o 1,5 proc. mniej niż w 2017 r. Jak informuje portal defence24.pl, obniżka to przede wszystkim skutek zmniejszenia o prawie jedną piątą wydatków majątkowych.

 

PAP, defence24.pl