Główne wydanie "Wydarzeń" w 2015 roku średnio oglądało ponad 2,4 mln widzów, co przełożyło się na średnie udziały na poziomie 21,5 proc. (wynik łącznie z trzech anten: Polsat, Polsat News i Polsat News 2) w grupie komercyjnej. Rekordowe wydanie "Wydarzeń” z 6 grudnia, tuż po emisji Mikołajkowego Bloku Reklamowego, było najchętniej oglądanym programem w trakcie weekendu 4-6 grudnia.

 

Popołudniowe wydanie serwisu informacyjnego Telewizji Polsat emitowane na trzech antenach średnio ogląda niemal 1,5 mln widzów.

 

Stabilna oglądalność Polsat News, coraz lepsze wyniki Polsat News 2 

 

Polsat News utrzymuje stałą pozycję wśród kanałów informacyjnych zarówno w grupie 4+ jak i 16-49, uzyskując udziały na poziomie odpowiednio 1,08 proc. i 0,83 proc.

 

Wzrost oglądalności w 2015 roku odnotowała natomiast stacja Polsat News 2. W grupie  wiekowej 4+ o 38 proc. w porównaniu do uprzedniego roku, a w grupie 16-49 o 29 proc.

 

Relacje z wydarzeń w Polsce i na świecie

 

Telewizja Polsat szeroko relacjonowała szereg wydarzeń w Polsce i na świecie w 2015 roku. Przede wszystkim były to wybory prezydenckie i parlamentarne, a także poprzedzające je kampanie wyborcze.

 

Według analizy opublikowanej przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji stacja Polsat News bardzo dobrze wypełniła kryteria misji publicznej, a ponadto zachowała wyważony rozkład polityczny wśród kobiet-gości.

 

Spośród wydarzeń ze świata należy przede wszystkim przypomnieć o kryzysie migracyjnym związanym z konfliktem w Syrii, a także zamachy w Paryżu.

 

Nowy portal informacyjny

 

Telewizja Polsat 19 października 2015 roku uruchomiła swój portal informacyjny. Polsatnews.pl stanowi zupełnie nowe źródło informacji i nie jest jedynie internetowym dopełnieniem Polsat News i Polsat News 2. Portal jest zintegrowany z mediami społecznościowymi, dzięki czemu daje internautom możliwość udostępniania i komentowania najnowszych informacji prezentowanych w formie autorskich materiałów, newsów, materiałów wideo i relacji na żywo. Według ostatnich danych portal miał średnio 293 150 unikalnych użytkowników i 1 217 750 odsłon miesięcznie.