Świetne wyniki stacji informacyjnych Polsatu. "Polacy wybierają nas w najważniejszych momentach"

8 maja był rekordowym dniem dla stacji informacyjnych Grupy Polsat. Kanał Wydarzenia 24 osiągnął najwyższy wynik oglądalności w 2025 roku, notując 2 proc. udziału w rynku w kluczowej grupie komercyjnej 16-59 oraz 1,9 proc. wśród wszystkich widzów (4+). To najlepszy wynik tej stacji od początku roku, co dowodzi jej rosnącej pozycji w segmencie newsowym.
W Polsat News Polityka absolutnym rekordem oglądalności była rozmowa dwóch kandydatów na prezydenta: Rafała Trzaskowskiego oraz Krzysztofa Stanowskiego. Niemal ćwierć miliona widzów w grupie 4+ śledziło tę wymianę poglądów. Wywiad osiągnął 3,23 proc. udziału w rynku w grupie 16-59.
ZOBACZ: Świetna oglądalność debaty sztabów. Na antenach Polsat News i w internecie
W tym samym dniu łączny udział wszystkich kanałów informacyjnych Grupy Polsat - Polsat News, Polsat News 2, Polsat News Polityka oraz Wydarzenia 24 - wyniósł 5,4 proc. w grupie 16-59, co daje to najlepszy wynik od 3 lat oraz 5 proc. w grupie ogólnej (4+). Oznacza to, że co czwarty widz wybierający kanały informacyjne oglądał programy Grupy Polsat.
Na tak wysoką oglądalność wpłynęły dynamiczne wydarzenia dnia, które zdominowały przekaz medialny w Polsce i na świecie:
- Wybór papieża Leona XIV, pierwszego Amerykanina;
- Finałowa faza kampanii prezydenckiej przed I turą;
Wszystkie kanały informacyjne Grupy Polsat przez cały dzień relacjonowały wydarzenia na bieżąco, oferując rzetelne analizy, komentarze ekspertów oraz dostęp do informacji w czasie rzeczywistym – zarówno w telewizji, jak i poprzez serwisy online oraz media społecznościowe.
- To potwierdzenie, że widzowie doceniają jakość, wiarygodność i tempo działania naszych redakcji informacyjnych. Jesteśmy dumni, że Polacy wybierają nas w najważniejszych momentach - mówi Piotr Witwicki, dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat, redaktor naczelny Interii oraz twórca podcastu "Polityczny WF".
Czytaj więcej