Wielka awaria na lotnisku Heathrow. Chaos, opóźnienia i nerwy pasażerów
Tysiące pasażerów mierzy się z poważnymi utrudnieniami na londyńskim lotnisku Heathrow. Wszystko z powodu awarii systemów informatycznych na tym najbardziej ruchliwym lotnisku w Europie. Z powodu niedziałających tablic elektronicznych, informacje o szczegółach poszczególnych lotów wypisywane są ręcznie.
"Na lotnisku występują problemy techniczne, nad którymi ciężko pracujemy. Aby pomóc kierować klientów do ich bram, rozmieściliśmy dodatkowych współpracowników Heathrow w naszych terminalach" - brzmi komunikat lotniska w mediach społecznościowych.
Pasażerowie mają problem m.in. ze znalezieniem właściwej dla swojego lotu bramki. Przylatujący na Heathrow podróżni mają z kolei poważne utrudnienia z odnalezieniem swoich bagaży.
Nie działają tablice elektroniczne wyświetlające szczegóły lotów. Pracownicy używają długopisów i tablic do ręcznego wyświetlania bramek odlotów.
Quite ridiculous: @HeathrowAirport going through a total #disaster, with no way to know #departure gates, and #wrong information shared on handwritten boards! #London pic.twitter.com/pHQhBDWJBt
— Paskuale (@easternetwork) February 16, 2020
Podróżni nie kryją swojego niezadowolenia w mediach społecznościowych. Piszą o licznych spóźnieniach i chaosie organizacyjnym na londyńskim lotnisku.
So much trouble finding the gate for my flight due to technical issues at @HeathrowAirport
— Manish Kumar (@theNameManish) February 16, 2020
I am also facing intermittent wifi issues. I had to rush to my gate (gate 42), the farthest gate in Terminal 3.
Even now Heathrow airport site is not showing gate for my flight pic.twitter.com/1B6SE8j7T8
@HeathrowAirport @British_Airways Heathrow is a joke today, this is the queue for information. My flight leaves in 20 minutes at what gate? No information online either. pic.twitter.com/bglU0p8i7I
— Robert Payne (@R0BERT79) February 16, 2020
Nie wiadomo, jak długo potrwa awaria.
Czytaj więcej