Polska Fundacja Narodowa: rolą wynajętej agencji promocyjnej nie jest kreowanie wizerunku fundacji

Polska

Rolą wynajętej agencji promocyjnej nie jest kreowanie wizerunku Fundacji. Powierzenie agencji prowadzenia biura prasowego to wyraz dążenia PFN do profesjonalizacji i podnoszenia standardów komunikacji z dziennikarzami - napisała w piątek w oświadczeniu Polska Fundacja Narodowa.

Polska Fundacja Narodowa: rolą wynajętej agencji promocyjnej nie jest kreowanie wizerunku fundacji
Polsat News
Zobacz więcej

Polska Fundacja Narodowa, na początku tygodnia poinformowała, że podpisała z agencją public relations Partner of Promotion umowę "na współpracę". Według Fundacji agencja potrzebna jest do obsługi dziennikarzy, którzy coraz liczniej zgłaszają się po informacje. Wybrano ją "w trosce o najwyższy poziom usług biura prasowego".

 

"Dążenie do profesjonalizacji"

 

Oświadczenie PFN zostało zamieszczone na Twitterze organizacji w piątek, "w związku z licznymi zawierającymi przekłamania doniesieniami mediów na temat podjęcia przez Polską Fundację Narodową współpracy z firmą zewnętrzną realizującą usługi biura prasowego".

 

 

"Działająca na zlecenie PFN agencja odpowiada za wsparcie komunikacji polskich i międzynarodowych projektów PFN. Rolą wynajętej firmy nie jest kreowanie wizerunku Fundacji. Powierzenie agencji prowadzenia biura prasowego to wyraz dążenia do profesjonalizacji i podnoszenia standardów komunikacji z dziennikarzami" - czytamy w oświadczeniu.

 

Jak podkreślili jego autorzy, z usług zewnętrznych biur prasowych oraz agencji reklamowych i marketingowych korzysta większość instytucji, ministerstw, fundacji oraz innych organizacji, będących obiektem zainteresowania mediów.

 

"Związany z celem statutowym"

 

"Partner of Promotion została przez PFN do współpracy - zgodnie z obowiązującymi na rynku standardami - w efekcie konkursu ofert. Przypominamy, że WSA (Wojewódzki Sąd Administracyjny - red.) wskazał, że PFN nie jest podmiotem mającym obowiązek działania w oparciu o prawo zamówień publicznych" - napisano.

 

"PFN zatrudnia 17 pracowników obecnie zaangażowanych w 36 projektów. Dotychczas Fundacja nie posiadała zespołu biura prasowego. Profesjonalna obsługa działań komunikacyjnych wymaga zatrudnienia zespołu odpowiednio dyspozycyjnych osób" - dodano.

 

Fundacja podkreśla także, że kontrakt z agencją "jest związany z celem statutowym, jakim jest promocja Polski".

 

PFN została powołana w celu promowania dobrego wizerunku Polski oraz przeciwdziałania rozpowszechnianiu za granicą informacji i publikacji o nieprawdziwych treściach, krzywdzących lub zniesławiających Rzeczpospolitą Polską i naród polski.

 

PAP

 

Widziałeś coś ważnego? Przyślij zdjęcie, film lub napisz, co się stało. Skorzystaj z naszej Wrzutni

bas/
Czytaj więcej

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi newsami?

Jesteśmy w aplikacji na Twój telefon. Sprawdź nas!

Przeczytaj koniecznie