"Lidlaki" kontra "Świeżaki". Wojna dwóch dyskontów na froncie pluszaków

Biznes
"Lidlaki" kontra "Świeżaki". Wojna dwóch dyskontów na froncie pluszaków
Materiały Prasowe

Kolekcja pluszowych maskotek w Lidlu pojawiła się w poniedziałek i jest odpowiedzią na cieszący się popularnością "Gang Świeżaków" Biedronki. Zabawki reprezentują sześć najpopularniejszych wśród klientów warzyw i owoców: jabłko, marchewkę, pomidora, brokuł, banana i śliwkę. Również w poniedziałek wystartował "Gang Świeżaków 2".

Akcja "Lidlaki na Ryneczku" ma zachęcać najmłodszych do jedzenia warzyw i owoców. Można je kupić jak każdy inny produkt w sklepie. Nie trzeba zbierać punktów ani naklejek.

 

- To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy sugerowali nam wprowadzenie maskotek. Sam pomysł na akcję wywodzi się z działań naszej sieci. Już w 2015 roku Lidl w Portugalii wprowadził do swoich sklepów pluszowe warzywa i owoce o nazwie „Gang dos Frescos" - poinformowała polsatnews.pl Aleksandra Robaszkiewicz PR Manager Lidl Polska.

 

Sieć zapewnia, że zabawki przeszły najbardziej rygorystyczne testy bezpieczeństwa, więc mogą się nimi bawić nawet niemowlęta.

 Podobne maskotki, ale inne zasady

 

Od dziś również w Biedronce na najmłodszych czekają pluszowe warzywa i owoce: Groszek Grześ, Borówka Basia, Rzodkiewka Żaneta, Kalafior Krzyś oraz juniorzy: Jabłuszko Antoś, Truskaweczka Tosia, Czosneczek Czesio, Bakłażanek Błażejek, Brokułek Bartuś i Marcheweczka Marysia.

 

Tu jednak, aby zdobyć maskotkę, trzeba uzbierać 60 punktów za zakupy.

 

polsatnews.pl

nro/dro/

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi newsami?

Jesteśmy w aplikacji na Twój telefon. Sprawdź nas!

Komentarze