Lidl przeprasza za "słodki jeżu". "Chcieliśmy zaprezentować ofertę w sposób nieformalny"

Polska
Lidl przeprasza za "słodki jeżu". "Chcieliśmy zaprezentować ofertę w sposób nieformalny"
Facebook/Lidl Polska

"Słodki jeżu! Tylko w środę 28.06 cukier w Lidlu w cenie tak słodko niskiej, że aż nie wierzymy" - tak brzmiący post miał zachęcać do zakupu w dyskoncie. Część internautów uznała wpis za niestosowny, odwołujący się do religii katolickiej. Lidl usunął wpis i przeprosił.

Post pojawił się na Facebooku sieci sklepów w środę. Wpis opatrzony był grafiką z opakowaniem cukru i sloganem "Słodki jeżu". Cena cukru tego dnia w dyskoncie wynosiła 1,99 zł.

 

 

Internauci oburzeni

 

Hasło nie spodobało się niektórym internautom. "Jestem ogromnie oburzony Państwa ostatnią akcją reklamową dotyczącą cukru. Naśmiewanie się z Jezusa Chrystusa pod postacią gry słownej wywołuje zdecydowany protest" - napisał jeden z użytkowników na fanpage’u Lidla.

 

"Jeżeli Państwo postanawiacie tak zachęcać klientów do zakupów w Waszej sieci handlowej, to ja od teraz w proteście postanawiam nie robić zakupów w sieci sklepów LIDL. I będę od tej pory wszem i wobec zniechęcał do zakupów u Was. Bez pozdrowienia, Marek" - dodał.

 

"Specyfiką naszej komunikacji jest lekki język"

 

Jeszcze w środę administratorzy strony usunęli post. Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, przeprosili również wszystkich, którzy zostali urażeni wpisem.

 

- Specyfiką naszej komunikacji jest lekki język, często wykorzystujący wspomnianą grę słów czy, jak w tym przypadku, młodzieżowe powiedzenia, dzięki czemu możemy z Wami prowadzić swobodny, bezpośredni dialog. Naszą ofertę chcieliśmy zaprezentować w sposób nieformalny, tak jak często to robimy na naszym profilu. Nie chcieliśmy w ten sposób nikogo urazić - wyjaśnili administratorzy fanpage’a Lidla.

 

- Jak często podkreślamy, opinie naszych Klientów są dla nas bardzo ważne, dlatego, aby nie budzić wątpliwości co do naszych intencji, zdecydowaliśmy się usunąć post - dodali.

 

wirtualnemedia.pl, polsatnews.pl

mr/
Czytaj więcej

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi newsami?

Jesteśmy w aplikacji na Twój telefon. Sprawdź nas!

Komentarze

Przeczytaj koniecznie