IKEA kontra Balenciaga. Jak odróżnić oryginał od "podróbki"
Francuski dom mody Balenciaga zaprezentował ostatnio swój nowy projekt - niebieską torbę do złudzenia przypominającą tę, jaką za 3,99 zł można kupić w IKEI, o nazwie Frakta. Niebieska skórzana torba od Balenciagi kosztuje jednak 2141 dolarów (ponad osiem tys. zł). IKEA postanowiła wykorzystać podobieństwo, wypuszczając reklamę, w której tłumaczy, jak odróżnić oryginalną Fraktę od "podróbki".
Na najnowszych reklamach stworzonych przez agencję Acne ikeowska torba została sfotografowana w tym samym ułożeniu, w jakim sprzedawana jest Carry Shopper L z działu męskiego Balenciagi.
Pod spodem znajdują się wskazówki, po czym rozpoznać Fraktę.
"1) Potrząśnij nią. Jeśli zaszeleści, to jest to oryginał. 2) Wielofunkcyjność. Możesz w niej przenieść sprzęt hokejowy, cegły, a nawet wodę. 3) Wrzuć ją w błoto. Prawdziwą Fraktę, jeśli jest brudna, można bez problemu umyć wężem ogrodowym. 4) Metka. Tylko 0,99 dolara" - głosi podpis pod zdjęciem.
Kampania spodobała się internautom, a zdjęcia Frakty chętnie udostępniane są w mediach społecznościowych.
polsatnews.pl
Czytaj więcej