Błąd pracownika jednego z największych banków w Polsce. Transakcje były księgowane dwukrotnie

Problem dotyczy ok. 49 tysięcy klientów banku Citi Handlowego. - To błąd techniczny, część transakcji księgowanych w styczniu została zaksięgowana powtórnie - powiedziała dyrektor biura prasowego banku. - W pierwszej kolejności chcielibyśmy przeprosić wszystkich klientów, którzy byli dotknięci tym zdarzeniem. Korekty będą wykonywane automatycznie - dodała.
- Dziękujemy za sygnał. Zidentyfikowaliśmy problem. Co najważniejsze - błędnie podwójnie zaksiegowane transakcje zostaną zwrócone na konto najszybciej jak to możliwe. Nie ma potrzeby składania reklamacji. Przepraszamy za kłopot - odpisał pracownik banku na Facebookowy post klienta, który zauważył ponowne obciążenie rachunku.
Błąd ludzki
- To był jednorazowy błąd ludzki, a nie awaria systemów - powiedziała polsatnews.pl dyrektor biura prasowego Citi Handlowego
- Informujemy, że niektóre transakcje wykonane kartą debetową mogły zostać zaksięgowane ponownie. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu, korekty zostaną wykonane automatycznie, bez potrzeby składania reklamacji. Przepraszamy za niedogodności - napisano w komunikacie widocznym po zalogowaniu do konta online banku.
Informujemy, że niektóre transakcje wykonane kartą debetową mogły zostać zaksięgowane ponownie. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu 1/2
— Citi Handlowy (@Citi_Handlowy) 8 marca 2017
Korekty zostaną wykonane automatycznie, bez potrzeby składania reklamacji. Przepraszamy za niedogodności 2/2
— Citi Handlowy (@Citi_Handlowy) 8 marca 2017