Błąd pracownika jednego z największych banków w Polsce. Transakcje były księgowane dwukrotnie

Polska
Błąd pracownika jednego z największych banków w Polsce. Transakcje były księgowane dwukrotnie
Pixabay.com

Problem dotyczy ok. 49 tysięcy klientów banku Citi Handlowego. - To błąd techniczny, część transakcji księgowanych w styczniu została zaksięgowana powtórnie - powiedziała dyrektor biura prasowego banku. - W pierwszej kolejności chcielibyśmy przeprosić wszystkich klientów, którzy byli dotknięci tym zdarzeniem. Korekty będą wykonywane automatycznie - dodała.

- Dziękujemy za sygnał. Zidentyfikowaliśmy problem. Co najważniejsze - błędnie podwójnie zaksiegowane transakcje zostaną zwrócone na konto najszybciej jak to możliwe. Nie ma potrzeby składania reklamacji. Przepraszamy za kłopot - odpisał pracownik banku na Facebookowy post klienta, który zauważył ponowne obciążenie rachunku.

 

Błąd ludzki

 

- To był jednorazowy błąd ludzki, a nie awaria systemów - powiedziała polsatnews.pl dyrektor biura prasowego Citi Handlowego

Dorota Szostek-Rustecka. Dodała, że część transakcji zaksięgowanych podwójnie już zostało cofniętych.
 
Chodzi o transakcje zrealizowane kartą debetową między 6 a 12 stycznia. Problem dotyczy 7 proc. klientów banku, czyli ok. 49 tysięcy osób.
 

- Informujemy, że niektóre transakcje wykonane kartą debetową mogły zostać zaksięgowane ponownie. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu, korekty zostaną wykonane automatycznie, bez potrzeby składania reklamacji. Przepraszamy za niedogodności - napisano w komunikacie widocznym po zalogowaniu do konta online banku.

 
 

 

 
polsatnews.pl
 
mta/luq/
Czytaj więcej

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi newsami?

Jesteśmy w aplikacji na Twój telefon. Sprawdź nas!

Przeczytaj koniecznie