Baby-boom wśród celebrytek. Które z nich biły rekordy popularności w 2016 r.?
"Marketing ciążowy przeżywa prawdziwy rozkwit" - przekonuje PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, który sprawdził popularność medialną w 2016 r. dziesięciu topowych celebrytek z Polski i z zagranicy spodziewających się dziecka. Niekwestionowaną królową rankingu została oczywiście Anna Lewandowska. Informacje o jej ciąży dotarły do aż 2,2 mld odbiorców.
Żona Roberta Lewandowskiego cieszyła się w 2016 r. największym zainteresowaniem polskich mediów spośród wszystkich analizowanych przyszłych mam. Na jej temat w kontekście dziecka pisano lub mówiono w mediach 2,7 tys. razy. Dzięki temu zawładnęła aż 71 proc. całego rynku.
Na drugim miejscu rankingu, obejmującym ubiegły rok, uplasowała się piosenkarka Natalia Kukulska (309 publikacji). Ostatnie miejsce na podium przypadło amerykańskiej aktorce Natalie Portman (275).
Mniejszym powodzeniem rodzimych mediów cieszyły się Małgorzata Socha (154), Otylia Jędrzejczak (147), Janet Jackson (92) i Irina Shayk (69). Zestawienie zamykają Geri Halliwell (32), Ciara (30) i Anna Kerth (21).
Pojawianie się w mediach przekłada się też na konkretny ekwiwalent reklamowy - kwotę, jaką celebrytki musiałyby zapłacić za tak częste wzmianki w mediach, gdyby to ich PR-owcy płacili za mówienie o nich.
Informacje na temat Anny Lewandowskiej warte były aż 35,4 mln zł. Oczko niżej znalazła się Natalie Portman z wynikiem 8,2 mln zł, a trzecią lokatę zajęła Otylia Jędrzejczak (3,6 mln zł).
polsatnews.pl, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
Czytaj więcej