"Palce lizać". Lakier do paznokci o smaku pieczonego kurczaka
Oryginalny i pikantny - to dwa smaki lakieru do paznokci, który został stworzony w ramach kampanii marketingowej sieci KFC w Hong Kongu. Firma w mediach społecznościowych pyta klientów, który smak by wybrali. Lakier z największą liczbą głosów trafi do masowej produkcji.
Lakiery są w kolorach czerwono-pomarańczowym i beżowym. Przy ich produkcji pracowali technicy z firmy McCormick, która odpowiada za przygotowanie przypraw do KFC, nadających kurczakowi charakterystyczny smak.
- Naprawdę smakuje, jak kurczak. To niesamowite. Nie wiem, jak oni to robią - powiedziała Anna Mugglestone z firmy Ogilvy & Mather, która przygotowuje kampanię w Hong Kongu.
Lakiery są już gotowe, ale to na razie tylko partia promocyjna. Do sprzedaży mają trafić pod koniec roku, kiedy klienci KFC wybiorą smak, którego chcą spróbować. Na razie w internecie głosy zainteresowanych wahają się od sceptycznych, do zdecydowanie neagtywnych.
"Finger Lickin’ Good", czyli "palce lizać" to hasło promujące amerykańską sieć fast food.
nytimes.com
Czytaj więcej
Komentarze