Wszystko zaczęło się całkiem zwyczajnie. Muzeum Narodowe we Wrocławiu opublikowało na swoim profilu na Facebooku zdjęcie zrobione przez Annę Kowalów, kierownik działu reklamy i marketingu. Fotografię szybko udostępnił popularny na całym świecie kanadyjski portal Bored Panda. Zdjęcie dotarło do blisko dwóch milionów odbiorców i wywołało falę zachwytu. 

 

 

 

- Co roku robię zdjęcia naszego pięknego budynku, wiosną i jesienią. Zawsze cieszą się one dużą popularnością, bo to wygląda bardzo malowniczo. Po raz pierwszy jednak osiągnęły taki efekt - powiedziała polsatnews.pl Anna Kowalów. - W tym roku bluszcz wydawał mi się wyjątkowy. Kolor był niesamowity, widać było wszystkie możliwe odcienie. Wyglądało to po prostu bajkowo! - dodała.

 

Podobnego zdania są internauci, którzy oprócz komentowania, zaczęli też umieszczać swoje zdjęcia wrocławskiego muzeum.

 

 

 

 

 

 

polsatnews.pl