- Wzrost sprzedaży parodii reprezentuje znacznie większy trend dotyczący całej marki "Gwiezdnych Wojen", co z kolei dowodzi dużego przywiązania fanów do filmów - powiedział Jeff Dilon z zajmującej się sprzedażą "materiałów rozrywkowych dla dorosłych" strony GameLink.com w rozmowie z portalem Mashable.com.

 

- Zauważyliśmy stopniowy wzrost sprzedaży tytułu na początku października, ale dopiero w ostatnich dwóch tygodniach jego wyniki wystrzeliły - dodał.

 

Film promowany jest jako parodia. Ma to uchronić jego producentów przed pozwami ze strony LucasFilm i Disneya, z którymi musieli zmagać się producenci innych nagrań - takich jak Sex Wars, Porn Wars czy Star Whores.

 

"Star Wars XXX" powstało w 2012 roku. Produkcja miała budżet w wysokości 11 mln dol. - najwyższy w historii branży.

 

Zwiastun parodii (nie zawiera niecenzuralnych treści):

 

 

Mashable.com