Karaszewski podkreśla, że mWyniki.pl "to młody projekt, który wystartował zalewie osiem miesięcy temu". - Fakt, że obecnie odnotowuje blisko 1,5 mln wizyt miesięcznie świadczy o tym, jak duże było zapotrzebowanie na tego typu platformę ze strony polskich internatów - ocenił Karaszewski.

 

Powołał się jednocześnie na wyniki badań cytowanych przez polską edycję magazynu "Forbes", z których wynika, że w 2015 r. ponad 60 proc. Polaków może posiadać smartfony. Z badań ekspertów wynika, że 93 proc. użytkowników szuka informacji w internecie za pomocą smartfona w domu, 75 proc. użytkowników w pracy, a 55 proc. podczas zakupów. W związku z tym widzi perspektywę rozwoju dla tego typu usług.

 

- Faktem jest, że największy ruch na naszej stronie generują użytkownicy mobilni. Nie dziwi to jednak, skoro mWyniki.pl to pierwszy taki projekt, który jest w pełni responsywny. Poza tym jako jedyny prezentuje wyniki meczów z dziewięciu poziomów rozgrywkowych, podczas gdy konkurencyjne, światowe platformy dostarczają informacje o jedynie trzech poziomach rozgrywkowych w Polsce - tłumaczy współzałożyciel strony.

 

Twórcy mWynki.pl zapewniają, że ich strona dopasowuje się do charakterystyki różnych urządzeń i systemów operacyjnych - od komputerów osobistych po urządzenia mobilne z Androidem i systemem iOS.

 

PAP