323,3 tys. materiałów o Lewandowskim. Tylko w listopadzie
56 mln zł wyniosła wartość promocyjna wszystkich listopadowych publikacji, w których pojawiało się nazwisko Roberta Lewandowskiego - wynika z raportu "Press-Service Monitoring Mediów". Najwięcej materiałów ukazało się w mediach społecznościowych - 314,8 tys.
W mediach tradycyjnych - w prasie, RTV i na portalach internetowych opublikowano 8,4 tys. informacji - stanowiło to zaledwie 2,7 proc. ogólnego przekazu. Wśród tego typu źródeł najwięcej materiałów pochodziło z internetu (76 proc.), a następnie z prasy (12 proc.), radia (7 proc.) i telewizji (5 proc.).
Gigantyczna liczba wpisów o najpopularniejszym polskim sportowcu - aż 314,8 tys. - pojawiła się w mediach społecznościowych.
O Lewandowskim najczęściej wspominały gazety: "Przegląd Sportowy", "Sport" i "Express Ilustrowany". W przypadku portali największą aktywnością w stosunku do RL9 wykazali się dziennikarze z redakcji Sport.se.pl, Sportowefakty.wp.pl oraz Eurosport.onet.pl. Natomiast w telewizji dominowały kanały Polsat News i Superstacja, a w radiu RMF FM, Radio TOK FM i Polskie Radio Program 3.
Czytaj więcej
Komentarze