Zmianę nazwy zarejestrował w piątek Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej.

 

Klienci muszą liczyć się z tym, że od godz. 23:30 w piątek, do godz. 12 w sobotę usługi bankowości internetowej i mobilnej będą niedostępne. Bank zapewnia jednak, że będzie można korzystać z bankomatów i kart płatniczych.

 

"Informujemy jednak, że z uwagi na konieczność dostosowania ekranów w bankomatach do nowych wymagań, mogą występować chwilowe przerwy w pracy poszczególnych urządzeń" - poinformował bank. Oficjalny start kampanii rebrandingowej zapowiadany jest na piątek wieczór. W poniedziałek zostaną przedstawione szczegóły zmiany nazwy marki.

 

"To naturalny etap naszego rozwoju"

 

"Oprócz nazwy zmieniamy także logo oraz wygląd oddziałów. Jest to naturalny etap naszego rozwoju. Już od 7 lat jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Santander, która obsługuje ponad 140 mln klientów na 10 kluczowych rynkach" - informują rzecznicy banku.

 

Bez zmian mają pozostać dotychczas podpisane umowy, zasady kredytowania, numery rachunków, hasła PIN i do bankowości elektronicznej. Karty z logiem BZWBK mają działać do końca daty ważności.

 

Przedstawiciele banku zaznaczają, że Santander Bank Polska i Santander Consumer Bank będą działać niezależnie od siebie, ale będą należeć do grupy kapitałowej, tj. Grupy Santander.

 

PAP