Sieć marketów likwiduje "polskie" hot dogi. Oburzeni klienci zapowiadają bojkot

Biznes
Sieć marketów likwiduje "polskie" hot dogi. Oburzeni klienci zapowiadają bojkot
flickr/Portal Abras/CC BY 2.0

Costco, jedna z największych sieci marketów na świecie zapowiedziała likwidację "polskich" hot dogów - bardzo popularnego produktu w swojej ofercie. Oburzeni klienci zapowiadają bojkot sklepu.

"Polskie" hot dogi miały kiełbasę zamiast parówki i były popularnym, tanim jedzeniem, które przyciągało klientów. Sklep sprzedawał je za półtora dolara w zestawie z napojem gazowanym.

 

Powodem rezygnacji z "polskich" hot dogów ma być skupienie się na zdrowszych daniach – bułkę z kiełbasą ma zastąpić m.in. brazylijski mus owocowy acai na tigela, organiczne hamburgery i wegańska sałatka proteinowa.

 

Klientów oburzyło jednak usunięcie ich ulubionego dania. "To był powód, dla którego jeździłem do Costco. Polski hot dog i zakupy w Costco. Bez polskiego hot doga zrobię zakupy w Amazonie"; "Piszcie do firmy, żeby cofnęła decyzję”; "To najgorsza strata w tym roku"; "Zabijacie 30-letnią tradycję w moim domu" – pisali w mediach społecznościowych.

 

 

Hot dogi i "polskie" hot dogi dostępne były w Costco od 1983 roku. Te pierwsze dalej będzie można kupić. A bułki z kiełbasą pozostaną w ofercie sklepów w Kanadzie. Costco to druga po Walmarcie największa sieć marketów na świecie. Najwięcej sklepów ma w USA (519), ponadto dostępna jest m.in. w Kanadzie, Meksyku, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Francji.

 

ABC 7, CBS 13, Seattle Times, Global News, Huffington Post

jm/luq/
Czytaj więcej

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi newsami?

Jesteśmy w aplikacji na Twój telefon. Sprawdź nas!

Przeczytaj koniecznie