"»El Nacional« przeprasza czytelników i wszystkich tych, którzy poczuli się urażeni publikacją" - napisał dziennik, wyjaśniając, że użyte zdjęcie zostało udostępnione przez agencję AP, która poinformowała o tym, że Baldwin przebrał się za prezydenta na potrzeby programu, jednak nie podpisała zdjęcia jako przedstawiającego aktora.

 

 

Teraz Amerykanie zastanawiają się, czy aby Baldwin nie został ucharakteryzowany zbyt dobrze, skoro był w stanie zmylić prasę.

 

polsatnews.pl, msn.com