Wskazano też m.in., że na zdjęciu umieszczonym przez gazetę widać "trzy rozbłyski światła tzw. bliki, odpowiednio na głowie (na włosach), w dolnej części małżowiny lewego ucha".

 

"Zmanipulowany wizerunek"

 

Według autorów dokumentu, "może to sugerować, że marszałek Sejmu RP nosi kolczyk w uchu".

 

Informację o przysłanym do redakcji piśmie zamieścił na Twitterze wicenaczelny gazety Hubert Biskupski.

 

"Publikacja zmanipulowanego wizerunku marszałka Sejmu RP jest kolejnym ośmieszającym naruszeniem wizerunku marszałka Sejmu RP, wpisuje się zatem w długofalowe i celowe działanie mogące być oceniane jako mające na celu ośmieszenie wizerunku drugiej osoby w państwie, co w oczywisty sposób rzutuje na powagę całego Sejmu RP" - dodano w piśmie (pisownia oryginalna - red.). 

 

Kara za bosą posłankę

 

Według dziennikarzy gazety, pismo przesłane do redakcji to "chęć dalszego cenzurowania »Super Expressu«".

 

"Przypomnijmy, że kilka miesięcy temu Kuchciński zdecydował o zakazie wstępu do Sejmu dla fotoreportera "SE", który sfotografował posłankę PO siedzącą na sali obrad bez butów. Następnie chciał cenzurować media w parlamencie! A teraz naszą gazetę?" - napisano w artykule na temat przysłanego do redakcji pisma.

 

se.pl, polsatnews.pl