Okulary mają wbudowaną kamerę. Filmy nią nagrane wysyłane są na telefon użytkownika, skąd w prosty sposób może on umieścić je na swoim koncie na Snapchacie.

 

Kosztują 130 dolarów i są limitowane. Każdy użytkownik może zakupić jedynie dwie ich pary. Jak z nich skorzystać, można sprawdzić na umieszczonym poniżej filmie.

 

 

Jak dotąd Spectacles można było kupić jedynie w charakterystycznych żółtych automatach, które firma umieszczała niespodziewanie w różnych częściach Stanów Zjednoczonych.

 

 

Teraz to się zmieniło. Położony w centrum Nowego Jorku, naprzeciwko sklepu Apple’a lokal nie ma nawet logo Snapchata, ale przykuwa uwagę wyglądem. Dla laików to jedynie jaskrawożółta fasada z czarnym okiem, ale fani serwisu społecznościowego z łatwością rozpoznali, że sklep przypomina wspomniany automat.

 

 

 

 

theverge.com