Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostaną, jak każdego roku, w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci.

 

- Chcielibyśmy żeby to święto było również z uśmiechem dla naszych podopiecznych, a to jest możliwe tylko wtedy, kiedy wszyscy będziemy pomagać – zaznaczyła prezes Fundacji Polsat Krystyna Aldridge-Holc. Podkreśliła również, że w wypadku tej konkretnej akcji "pomaganie jest wyjątkowo proste, a potrzeby ogromne".

 

- Miesięczna rehabilitacja dziecka kosztuje 3 tysiące złotych, a fundacja dostaje miesięczne ok. 200 listów z prośbą o pomoc – dodała.

 

Pomoc dociera do tysięcy chorych dzieci i ich rodziców

 

- Jest to akcja charytatywna i bardzo słuszna. Można by wręcz powiedzieć, że jedyna słuszna i dlatego biorę w niej udział – podkreślił wcielający się co roku w postać św. Mikołaja aktor Krzysztof Kowalewski.

 

Fundacja Polsat od szesnastu lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców.

 

Do dziś objęła pomocą tysiące małych pacjentów, szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny.

 

polsatnews.pl