Ranking, na który powołują się przedstawiciele Disneya obejmuje wyświetlenia we wszystkich największych platformach społecznościowych, czyli m.in. na Facebooku, Instagramie czy YouTube.

 

W ciągu doby od premiery, trailer "Pięknej i Bestii" obejrzano tam 127,6 mln razy. Tymczasem zwiastun "Ciemniejszej strony Greya" miał w ciągu 24 godzin "zaledwie" 114 milionów odsłon. Kolejnym hitem na liście są "Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy" - 112 milionów.

 

Premiera już w marcu

 

Jedna z najpopularniejszych opowieści o magii i miłości trafi na ekrany 17 marca 2017 roku. W obsadzie znaleźli się m.in Emma Watson, Dan Stevens, Luke Evans, Kevin Kline, Josh Gad, Ewan McGregor, Stanley Tucci, Gugu Mbatha-Raw, Audra McDonald, Ian McKellen oraz Emma Thompson.

 

Jak zapowiada studio Disneya, będzie to reinterpretacja klasycznej animacji, która odświeża dobrze znane postacie przedstawiając je współczesnemu widzowi. Zachowana ma też zostać wierność wobec oryginalnej muzyki.

 

Rywalizacja z legendą

 

Najnowszy zwiastun przypomina klasyczne sceny z animacji z 1991 roku: ikoniczną scenę tańca, scenę w bibliotece i w lesie, w którym Belle walczy z wilkami.

 

"Piękna i Bestia" z 1991 roku przez wielu uznawana jest za najlepszą animację Disneya. Był to też pierwszy rysunkowy film nominowany do Oscara w kategorii "najlepszy film roku". Pierwsza ekranizacja słynnej, francuskiej baśni zdobyła łącznie dwie złote statuetki: za najlepszą muzykę Alana Menkena i najlepszą piosenkę w wykonaniu Céline Dion i Peabo Brysona. W 1991 roku uhonorowana została też Złotym Globem dla najlepszego musicalu.

 

 

polsatnews.pl