Delange na swoim Instagramie opublikowała 150 postów. Fotografie i filmy zyskały tysiące polubień i komentarzy. Jednak większość kadrów łączy jeden element - 25-latka trzyma kieliszek, szklankę lub butelkę z napojem alkoholowym. Choć wino, piwo i kolorowe drinki towarzyszą jej prawie na każdym zdjęciu, nikt nie zwrócił uwagi, że dziewczyna może mieć problem z nadużywaniem alkoholu.

 

Kampania "Like My Adiction"

 

Jak się okazało, Delange to tak naprawdę fikcyjna postać, którą wykreowano specjalnie na potrzeby kampanii Addict Aide (Pomoc uzależnionym), stworzonej przez paryską agencją reklamową BETC. Akcja ma na celu uwrażliwienie młodych ludzi na problem uzależnienia od alkohol, a konto dziewczyny to część projektu "Like My Adiction" (Polub moje uzależnienie).

 

Eksperyment zakończono krótkim klipem wideo, który demaskuje postać Delange i zwraca uwagę na lekceważenie problemu uzależnień.

 

- Mam nadzieję, że kampania otworzy ludziom oczy i wiele osób dzięki niej skontaktuje się z Addict Aide, żeby pomóc tym, którzy mają problem z nałogiem. Mam wrażenie, że w mediach społecznościowych próbujemy udowodnić, jak bardzo jesteśmy idealni, a w rzeczywistości jest zupełnie inaczej - skomentował Stephanie Xiberras, szef agencji BETC.

 

 

Fishing Time

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Louise Delage (@louise.delage) 21 Wrz, 2016 o 3:36 PDT


 

 

White lights

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Louise Delage (@louise.delage) 14 Wrz, 2016 o 11:42 PDT


 

👀 Look 👀

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Louise Delage (@louise.delage) 20 Wrz, 2016 o 2:21 PDT


 

 

 

Pétanque

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Louise Delage (@louise.delage) 21 Wrz, 2016 o 3:34 PDT


 

 

Apéro pré-départ 🙌

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Louise Delage (@louise.delage) 11 Wrz, 2016 o 3:33 PDT


 

 

Good Time

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Louise Delage (@louise.delage) 13 Sie, 2016 o 4:46 PDT


 

 

Like my addiction

Film zamieszczony przez użytkownika Louise Delage (@louise.delage) 22 Wrz, 2016 o 2:07 PDT


 

CNN, entrepreneur.com