Branża e-commerce w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. Wartość tego rynku w 2020 r. może osiągnąć poziom nawet 63 mln zł - wynika z najnowszego opracowania "Barometr e-commerce 2016". Aż 87 proc. właścicieli sklepów online ocenia ich prowadzenie jako opłacalne.

 

To dobry sygnał dla Polek, które, jak pokazują badania, należą do najbardziej przedsiębiorczych w Europie. W Polsce co trzecia firma została założona i jest prowadzona właśnie przez kobietę. Jak wynika z badania PBS przeprowadzonego na zlecenie Eniro Polska, e-sklep może być jednym z pomysłów na opłacalny biznes dla płci pięknej.

 

Odpowiadają na potrzeby rynku

 

Według badania PARP, Polki można pod względem pozytywnego postrzegania szans na rynku zaliczyć do optymistek. W biznesie panie często wybierają branże związane z potrzebami swoimi lub dzieci.

 

Dobrze rozumieją potrzeby swojej grupy docelowej i potrafią do niej skutecznie dotrzeć. "Panie coraz odważniej poszukują również nisz rynkowych i mają wiele niesztampowych pomysłów" - czytamy w artykule.

 

PAP