Celem projektu jest wyłonienie grupy rezydentów do prowadzenia luźnej i interesującej relacji z życia miasta na profilu KochamLodz.

Ma to być grupa kreatywnych, energicznych, młodych osób, które w ciekawy i niekonwencjonalny sposób będą pokazywać Łódź oraz życie miejskie z różnych perspektyw. Każdego dnia prowadzić będą osobistą relację i uczestniczyć w najważniejszych miejskich wydarzeniach.

 

Pierwszym etapem rekrutacji jest internetowy casting. Zgłaszać można się przez serwisy społecznościowe (Facebook, Instagram, Snapchat) lub e-mailowo - liczy się tutaj oryginalność. Spośród wszystkich zgłoszeń wybrane zostaną te najbardziej interesujące, a ich autorzy zostaną zaproszeni na rozmowę, podczas której dowiedzą się więcej o charakterze projektu.

 

 

Łódzcy urzędnicy są ostatnio bardziej aktywni w internecie. Przed szczytem NATO umieścili na Facebooku filmik, w którym zapraszają Warszawiaków do swojego miasta na weekend.

 

marketing-news.pl