Przebój, który zadebiutował 8 lipca 1996 roku i szybko dotarł do pierwszego miejsca list przebojów w ponad 32 krajach, wykorzystała organizacja "The Global Goals" tworząc kampanię pod zaczerpniętym ze słów piosenki hasłem "What I Really, Really Want".

 

Organizacja chce, by światowi liderzy, także ci, którzy głos liczy się w ONZ, zaczęli zwracać uwagę na wciąż nierozwiązane problemy kobiet z całego świata. M.in. przemoc, brak dostępu do edukacji, koniec z małżeństwami dzieci, dysproporcje w zarobkach kobiet i mężczyzn pracujących na tych samych stanowiskach.

 

Każda kobieta, która chciałaby się włączyć do akcji, może zrobić sobie zdjęcie ze swoim postulatem i oznaczyć je tagiem #WhatIReallyReallyWant.

 

Drugie dno

 

Jednak nie tylko feministyczny wymiar nowej wersji klipu "Wannabe" wzbudził zainteresowanie mediów. W związku z tym, że zarówno Victoria Beckham i Mel C, czyli byłe "spicetki", udostępniły w mediach społecznościowych nowy klip, powróciło pytanie, czy zespół wróci na scenę, zgodnie z pojawiającymi się od pewnego czasu informacjami.

 

 

 

 

 

 

The Independent, polsatnews.pl