Od 6 czerwca przy każdym ze stoisk obecny jest przeszkolony pracownik, który udziela szczegółowych informacji o produktach, a nawet informuje, jak przyrządzić z nich pyszne sałatki, dania czy zdrowe przekąski dla dzieci.

 

Z degustacji można skorzystać od poniedziałku do piątku w godzinach 14:00 - 19:00 oraz w soboty od 8:00 do 13:00 w największych hipermarketach w Polsce.

 

W pierwszym tygodniu, do 12 czerwca, klienci będą mieli okazję spróbować pomidorów i melonów.

 

- Stoiska "Spróbuj Zanim Wybierzesz" są nowością na rynku. To prosty sposób, dzięki któremu klienci mogą przekonać się o jakości produktów i skosztować tego, co chcieliby  kupić - powiedział Adrienn Kurucz, dyrektor ds. innowacji i marki własnej Tesco na Europę Środkową.

 

Jak tłumaczy, z usługi mogą skorzystać klienci ponad 340 sklepów Tesco w Europie.  Sieć dysponuje ponad 400 sklepami w Polsce. Zatrudnia blisko 30 tys. osób.  Co tydzień jej sklepy odwiedza ponad 5 milionów klientów.

 

polsatnews.pl