W broszurach nie zabrakło również treści dla dzieci. W jednej z ulotek można w języku angielskim przeczytać legendę o warszawskiej Syrence, są też kolorowanki z tym symbolem Warszawy, gry dla dzieci typu "znajdź 10 szczegółów” i naklejki z symbolami stolicy Polski: wspominaną Syrenką, Zamkiem Królewskim, Pałacem Kultury i Starówką.


Tatar, nóżki i kaszanka


Sporo uwagi poświęcono stronie kulinarnej. Ulotka "Warsaw a la carte" opisuje tradycyjne polskie dania, takie jak flaki, pierogi i pyzy. Zainteresowani znajdą również przepis na bigos i barszcz czerwony. Przyszli uczestnicy szczytu NATO z broszur dowiedzą się również, czym są bary mleczne i dlaczego serwowane w nich są m.in. tatar, nóżki i kaszanka. Nie zabrakło także informacji o trunkach, żubrówce i polskim piwie.


Kultura z Chopinem


Inny materiał reklamowy poświęcony jest Chopinowi i związanym z nim zabytkom w Warszawie. Opisane są m.in. pomnik Fryderyk Chopina w Alejach Ujazdowskich, kościół św. Krzyża i Ogród Saski.

 


Z kolei broszura "Warsaw. City of free people" opowiada dzieje stolicy Polski począwszy od XIV wieku do czasów współczesnych. Czysto turystyczny charakter mają wreszcie dwie broszury w języku francuskim polecające miejsca godne zobaczenia w Warszawie.

 

polsatnews.pl