Dla wielu fanów futbolu amerykańskiego w Stanach Zjednoczonych blok reklam emitowany w przerwie jest równie dużym wydarzeniem, co sam finał NFL. Czas antenowy w trakcie 50. finału Super Bowl, tak jak w ostatnich latach, zdominowali producenci aut. Nie zabrakło jednak reklam ważnych społecznie czy - jak co roku - Coca-Coli.

 

Piłeś? Nie jedź... w wersji brytyjskiej

 

Helen Mirren jak zwykle w formie. Angielska aktorka także odniosła się do tematyki motoryzacyjnej, ale zagrała w reklamie piwa. Alkoholu w tym spocie jest jednak wyjątkowo mało - istotniejsze jest jego przesłanie.

 

- Jeśli prowadzisz pijany, jesteś po prostu krótkowzroczą, całkowicie bezużyteczną, zużywającą tlen ludzką formą zanieczyszczenia, zasługującym na nagrodę Darwina ("przyznawaną" osobom, które zginęły w bezmyślny sposób -  przyp. red.) egoistycznym tchórzem. Gdyby twój mózg został przekazany do badań naukowych, zwrócono by go - mówi Mirren, która przedstawia się jako "brytyjska pani". Bardzo brytyjsko.

 

 

Tak wyglądają hot-dogi. Dosłownie

 

Uwielbiamy zabawne filmiki z psami, kotami i innymi zwierzętami. W sieci są ich dziesiątki tysięcy, teraz powstał nowy. Amerykanie w przerwie finału Super Bowl obejrzeli radośnie biegnące po łące jamniki przebrane za hot-dogi. Biegnące w stronę ketchupu Heinz, który według autorów reklamy jest idealnym dopełnieniem tego fast-foodu.

 

 

Audi R8 jak wahadłowiec kosmiczny

 

Utrata sensu życia po zakończeniu kariery zawodowej to niezwykle częsty problem, który dotknął także bohatera reklamy, emerytowanego amerykańskiego pilota. Astronauta żyje wspomnieniami ze złotej epoki lotów kosmicznych. Nowy impuls daje mu syn i jego zaawansowany technologicznie samochód.

 

 

Znajdź swoją magię

 

Po co ci sześciopak, kiedy masz taki nos? I po co ci ten nos, skoro masz świetny garnitur? Koniec z hektolitrami potu wylewanymi na siłowni - producent kosmetyków AXE definiuje na nowo męskość. Choć akurat bez kilku produktów z reklamy się nie obędzie...

 

 

Życie nie może być nudne jak beżowe skarpetki

 

Przedstawiony w reklamie ubrany na beżowo mężczyzna poszukuje swoich beżowych skarpetek - symbolu jego nudnego i przewidywalnego życia. Wtedy do akcji wkracza Christopher Walken, który przekonuje, że od życia należy wymagać więcej - na przykład nowej KIA Optimy, która ma się pozytywnie wyróżniać w nudnym jak beżowe skarpetki segmencie sedanów.

 

 

Napad (niemal) idealny

 

Brawurowa kradzież w banku i przypadkowa ucieczka nowym Priusem? To nie powinno się udać, ale inaczej sądzą autorzy spotu. Funkcja automatycznego hamowania przed blokadą policyjną z pewnością nie będzie pożądana przez rabusiów na całym świecie, ale Japończycy chcą nas przekonać, że ich hybryda nie jest takim nudnym autem, na jakie wygląda.

 

 

Napój superbohaterów

 

Bohaterowie komiksów Marvela dzięki ostatnim filmom są na topie. Co się stanie, kiedy Ant-Man ukradnie ostatnią puszkę Coca-Coli rozwścieczonemu Hulkowi? Zobaczcie sami.

 

 

Powrót legendy

 

Acura, amerykańska marka Hondy, pokazała widzom Super Bowl nowego NSX-a. To następca legendarnego japońskiego sportowego auta z lat 90. i początku XXI wieku. Auto w tym spocie mówi samo za siebie - warto to zobaczyć.

 

 

Przemoc domowa nadal aktualnym problemem

 

Stylizowana na rozmowę na Facebooku dyskusja pomiędzy dwiema przyjaciółkami przypomina, że o przemocy domowej możemy dowiedzieć się w różny sposób. Trzeba jednak wiedzieć, jak reagować, żeby pomóc. To reklama wazna społecznie.

 

 

 

Samochód dla nieuważnych kierowców

 

Każdy z nas czasem na drodze traci uwagę, a wtedy łatwo o nieszczęście. Amerykanki z pewnością rozprasza hollywoodzki aktor Ryan Reynolds. Na szczęście nowy Hyundai Elantra według producenta wykrywa pieszych i automatycznie zatrzymuje się, kiedy my zajmujemy się zupełnie innymi sprawami.

 

 

polsatnews.pl