Linia powstała w zgodzie z wiosenną kolekcją Dolce & Gabbana. Niektóre z ubrań mają nadrukowane cytryny, stokrotki i groszki.

 

 

Włosi tworząc swoją odzieżową linię dla muzułmanów postępują zgodnie z branżowymi trendami. W ostatnich latach wiele marek zdecydowało się na uruchomienie podobnych linii - m.in. Tommy Hilfiger, DKNY czy Moda Operandi.

 

Za trendem podążają tańsze firmy. H&M zatrudnił pierwszą muzułmańską modelkę - Mariah Idrissi pozuje na zdjęciach szwedzkiego producenta tylko w hidżabach. Japońska marka Uniqlo poprosiła projektantkę Hanę Tajima o zaprojektowanie kolekcji hidżabów, bluz i sukienek, które trafiły do sprzedaży w sieci oraz w sklepach producenta w Singapurze.

 

Według raportu agencji Reutera, rynek muzułmańskich ubrań rośnie i w 2019 roku ma być wart 484 mld dol.

 

fashinista.com, style.com/arabia