W okresie od stycznia do listopada 2015 roku liczba rejestracji nowych samochodów marki Opel w Europie wzrosła o ponad 38 tys. i według wstępnych danych przekroczyła poziom jednego miliona.  Tylko w listopadzie marka Opel odnotowała wzrost sprzedaży o blisko 9,8 tys. pojazdów. Od stycznia do listopada udział Opla w rynku wzrósł do 5,81 proc.


Sprzedaż marki w tym roku wzrosła na 19 europejskich rynkach m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, we Włoszech, w Hiszpanii, we Francji, a także w Polsce.


Opel realizuje największą ofensywę modelową w historii firmy. W latach 2016–2020 na rynku pojawi się 29 nowych modeli producenta z Rüsselsheim.


- W przyszłym roku wprowadzimy na rynek Astrę Sports Tourer i kilka innych nowości - powiedział Peter Christian Küspert, wiceprezes ds. sprzedaży i obsługi posprzedażnej w Grupie Opel.