Przyczyną zwolnień jest reorganizacja firmy przez nowego operatora w celu maksymalnego obniżenia kosztów działalności. "Istnieje potrzeba zatrudnienia tylko tych pracowników, których zadaniem będzie zapewnienie obsługi Merlin w minimalnym, podstawowym zakresie, czyli reprezentacji wobec osób trzecich, obsługi księgowej i kadrowo-płacowej" - podała spółka w komunikacie.

 

Wstrzymana sprzedaż

 

Topmall zdecydował również o wstrzymaniu sprzedaży w sklepie. - Z pewnością zauważyliście, że dodawanie produktów do koszyka nie jest możliwe, a zamówienia zostały anulowane. Ma to związek ze zmianą podmiotu prowadzącego sprzedaż pod marką Merlin.pl - czytamy w poście, który firma opublikowała na fanpage’u e-sklepu na Facebooku. - Klienci, których opłacone zamówienia nie zostały zrealizowane, otrzymają bon o wartości 120 proc. złożonego zamówienia, który będzie można zrealizować w Merlin.pl po ponownym uruchomieniu sprzedaży - poinformował sklep.

 

Z pewnością zauważyliście, że dodawanie produktów do koszyka nie jest możliwe, a zamówienia zostały anulowane. Ma to zwi...

Posted by Merlin.pl on 3 grudnia 2015

 

W komunikacie zapowiedziano zmianę wyglądu serwisu internetowego, który ma pojawić sie "w nowej odsłonie", "z szerokim asortymentem, na wygodniejszej w obsłudze platformie".

 

Milionowe straty

 

Od 2013 roku Merlin.pl należy do Grupy Czerwona Torebka. Spółka w pierwszym półroczu 2015 r. wykazała około 15 mln zł strat.

 

Czerwona Torebka pod koniec listopada wydzierżawiła na 10 lat e-sklep Merlin.pl spółce Topmall. Przez ten okres będzie ona zarządzać serwisem, mając prawa do jego marki, domeny internetowej i bazy klientów.

 

wirtualnemedia.pl