Obejrzyj 12. Mikołajkowy Blok Reklamowy i pomóż chorym dzieciom

Polska
Obejrzyj 12. Mikołajkowy Blok Reklamowy i pomóż chorym dzieciom
Fundacja POLSAT

Mikołajkowy Blok Reklamowy to wyjątkowa okazja, aby pomóc potrzebującym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat. Jak co roku, ten specjalnie przygotowany blok reklamowy, wyemitowany zostanie 6 grudnia o godz. 18:45, tuż przed Wydarzeniami. - Tego dnia wszyscy bądźmy Świętymi Mikołajami - zachęca prezes Fundacji Polsat Krystyna Aldridge-Holc. Fundacja objęła swoją pomocą już 26.657 dzieci.

- To już 12. edycja Mikołajkowego Bloku Reklamowego organizowanego przy udziale Polsat Media. Jestem dumna, że widzowie Telewizji Polsat tak licznie i chętnie się do niej przyłączają i mam nadzieję, że i w tym roku nas nie zawiodą. Idea jest prosta: im więcej nas będzie przed telewizorami, tym większa liczba naszych małych podopiecznych otrzyma wsparcie - nowoczesne leki, sprzęt medyczny oraz zabiegi rehabilitacyjne. W tym wyjątkowym dniu, każdy z nas może zrobić dużo dobrego dla wielu potrzebujących naprawdę niewielkim wysiłkiem – mówi Krystyna Aldridge-Holc.


Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostaną, jak każdego roku, w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci. Dotychczasowe jedenaście edycji kampanii przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji Polsat w wys. prawie 13,5 mln zł. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji. Po raz kolejny Mikołaja wspomogą również dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport w tym roku będą to: Dorota Gawryluk, Agnieszka Mosór, Ewa Gajewska, Robert Gusta, Mateusz Borek i Jarosław Gugała.


- Praca nad Mikołajkowym Blokiem Reklamowym to bardzo przyjemny czas, jeden z najcieplejszych momentów w całym roku. Świadomość jak dużej liczbie potrzebujących dzieci pomagamy co roku jest bardzo mobilizująca, dlatego podchodzę do tego zadania z wielkim zaangażowaniem, choć również i uśmiechem, bo przecież nie sposób nie uśmiechnąć się widząc Świętego Mikołaja – powiedział o swoim udziale w kampanii Jarosław Gugała.


Kampania emitowana będzie na antenie Telewizji Polsat oraz na kanałach tematycznych Grupy Polsat. Już po raz kolejny akcja zostanie poszerzona o widzów telewizji internetowej IPLA – blok reklamowy będzie można oglądać na stronie www.ipla.tv, w aplikacjach IPLA na komputery, tablety oraz smartfony, a także na wybranych telewizorach Smart TV.


Fundacja Polsat, jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od piętnastu lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą 26.657 małych pacjentów i wsparła finansowo 1184 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny.

 

 

prz/dro/
Czytaj więcej

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi newsami?

Jesteśmy w aplikacji na Twój telefon. Sprawdź nas!

Przeczytaj koniecznie